- √оловна мета
дошк≥льноњ осв≥ти Ц п≥дготовка д≥тей до школи в
умовах доброзичливого ставленн¤ дорослих до
кожноњ дитини; створенн¤ спри¤тливих умов дл¤ њњ
всеб≥чного розвитку.
- “≥льки у тепл≥й
домашн≥й обстановц≥, коли навчально-виховний
процес зд≥йснюЇтьс¤ у форм≥ ц≥кавих ≥гор, 5-р≥чна
дитина може почувати себе спок≥йно ≥ в таких
умовах розкрити своњ зд≥бност≥ ≥ таланти. “ому
наш≥ зан¤тт¤ проход¤ть у ≥гровiй
форм≥, що дуже подобаЇтьс¤ д≥т¤м, а вихователю
дозвол¤Ї творчо п≥д≥йти до плануванн¤ своЇњ
роботи.
- «а допомогою
казкових героњв ≥ р≥зних ≥грашок д≥ти вчатьс¤
л≥чити у межах першого дес¤тку, розум≥ти
в≥дношенн¤ м≥ж числами ≥ цифрами,
використовувати знаки УплюсФ, Ум≥нусФ,
Удор≥внюЇФ, Уб≥льшеФ, УменшеФ.
- ” крањн≥
У√раматикаФ д≥ти знайомл¤тьс¤ з буквами ≥
звуками, оволод≥вають механ≥змом читанн¤, пишуть
друкован≥ ≥ писан≥ л≥тери.
- Ќа уроках
образотворчого мистецтва д≥ти оволод≥вають
техн≥кою роботи ол≥вцем, аквареллю, пластилiну, експериментують та
створюють справжн≥ картини.
- ‘≥зичн≥
можливост≥ орган≥зму дитини п≥дтримуютьс¤ та
розвиваютьс¤ на уроках ф≥зичноњ культури ≥
зан¤тт¤х У–ухлив≥ ≥гриФ. Ќа ф≥зичних змаганн¤х
та ≥грах завжди перемагаЇ ƒружба, але
виховуЇтьс¤ спритн≥сть, витривал≥сть, см≥ливiсть ≥ винах≥длив≥сть.
- р≥м ф≥зичних
змагань д≥ти завжди з великим нетерп≥нн¤м
чекають на шахово-шашечн≥ турн≥ри: зан¤тт¤ у
шахово-шашечному гуртку розв≥ваЇ лог≥чне
мисленн¤ дитини.
- Ѕатьки
вихованц≥в п≥дготовчоњ групи завжди з
задоволенн¤м приход¤ть на наши концерти, ¤к≥
готуютьс¤ до кожноњ
св¤тковоњ дати. “ак≥ концерти Ц найдорожчий
подарунок дл¤ батьк≥в тому, що саме тут, в ¤скраво
прикрашеному зал≥ кожна дитина розкриваЇ свою
творчу особист≥сть, св≥й талант сп≥вака,
танцюриста ≥ актора.
|